loomy
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تامر حسني قرب كمان

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin

مديرة loomy-algeria
Admin

انثى عدد الرسائل : 169

تامر حسني قرب كمان Empty
مُساهمةموضوع: تامر حسني قرب كمان   تامر حسني قرب كمان Icon_minitimeالسبت يونيو 28, 2008 10:50 am

وانا جنبك حبيبي بجد مش عارف اقلك ايه معاك الوقت بيعدي بحسش فيه وأي كلام هيوصف ايه في لحظة بعيشها وانا وياك كفاية علي تبقى فحضني وأبقى معاك قرب كمان من حضني وحس باللي بحس بيه دانا من زمان مستني أعيش وياك اللحظة دي يا حبيبي قول بحبك وانا اقولها معاك
قرب كمان من حضني وحس باللي بحس بيه دأنا من زمان مستني اعيش وياك اللحظة دي يا حبيبي قول بحبك وانا اقولها معاك حبيبي فوق سنين وايام على حبك في قلبي يزيد كاني بعيش من الاول في حب جديد بعدت كتير وحضنك عني مهما بعدت برجع ليه وقلبي يدوب في احساسه اللي عايش في قرب كمان من حضني وحس باللي بحس بيه دانا من زمان مستني اعيش وياك اللحظة دي يا حبيبي قول بحبك وأنا اقولها معاك قرب كمان من حضني وحس باللي بحس بيه دانا من زمان مستني اعيش وياك اللحظة دي يا حبيبي قول بحبك وأنا اقولها معاك
https://loomy-algeria.hooxs.com
لولي الاموره
ضيف loomy
ضيف loomy
لولي الاموره

انثى عدد الرسائل : 92
رقم العضويه : 07

تامر حسني قرب كمان Empty
مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني قرب كمان   تامر حسني قرب كمان Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 6:37 am

يسلمو ايديك على الكلمات الحلوة متللك

تقبلي مروري
لولي

تامر حسني قرب كمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-